خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 13:52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
جانشین اتاق وضعیت فلسطین؛

طوفان الاقصی زمینه‌ساز نظام کنونی حاکم بر دنیا است/ غرب از نابودی صهیونیست‌ها هراس دارد

جانشین اتاق وضعیت فلسطین اعتقاد دارد طوفان الاقصی نه تنها زمینه ساز نابودی صهیونیست ها بوده بلکه زمینه ساز نابودی نظام کنونی دست پرورده غربی ها است لذا شاهد حمایت همه جانبه از این رژیم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست هم اندیشی اتاق وضعیت فلسطین صبح امروز (شنبه 24 شهریورماه) با حضور احمدرضا روح‌اله‌زاد جانشین و جمعی از فعالان فلسطینی در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تهران برگزار شد.

روح‌اله‌زاد در این نشست با اشاره به اینکه صهیونیست ها پس از خروج خود از غزه در سال 2005 اقدامات و طرح های امنیتی زیادی را اجرایی کردند، گفت: بر این اساس آنها اصلا انتظار نداشتند مقاومت بتواند عملیاتی مانند طوفان الاقصی را محقق و عملیاتی کند.

وی در این زمینه، تصریح کرد: به عنوان مثال صهیونیست ها محاصره زمینی، هوایی و دریایی غزه را اجرایی کردند و حدود ده هزار جاسوس در این باریکه مستقر کردند تا بتوانند از بروز هر نوع چالشی جلوگیری کنند.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین با بیان اینکه مقاومت در باریکه غزه توانسته صهیونیست ها را به چالش بکشد و از آغاز این امر حدود یک سال می گذرد که قابل تامل است، اظهار کرد: متعاقبا صهیونیست ها دچار هراس و وحشت شدند؛ هراسی که نه تنها جامعه داخلی صهیونیست ها را فراگرفت، بلکه سبب شد سردمداران این رژیم نیز دچار اختلاف نظرهای جدی شوند.

روح‌اله‌زاد ضمن تاکید بر اینکه رهبران کشورهای غربی در این راستا تلاش کردند با رفت و آمدهای خود به سرزمین های اشغالی، حمایتشان از این رژیم کودک کش را اعلام کنند، افزود: دولتمردان ایالات متحده در این راستا بیش از پنجاه هزار تن بمب و تسلیحات به صهیونیست ها دادند و این موضوع از سوی دیگر کشورهای غربی نیز مشاهده شد.

وی ادامه داد: در این میان بیش از ده هزار نظامی غیرصهیونیست ها نیز به عرصه میدان اعزام شدند تا با فرماندهی ایالات متحده بتوانند کمک رسان صهیونیست ها باشند لذا شاهد نسل کشی بی سابقه در غزه و دیگر مناطق هستیم.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین با اشاره به اینکه کشورهای غربی به خوبی می دانند که حمایت از صهیونیست ها به معنای حفظ نظام کنونی جهانی است، تصریح کرد: در واقع آنها خوب دریافته اند که نابودی اسرائیل به معنای نابودی کنترل آنها بر خاورمیانه و همچنین اجرای دیگر دسیسه ها در سراسر دنیا است.

روح‌اله‌زاد بیان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد طوفان الاقصی نه تنها زمینه ساز نابودی صهیونیست ها بوده بلکه زمینه ساز نابودی نظام کنونی دست پرورده غربی ها است لذا شاهد حمایت همه جانبه از این رژیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی سبب شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شد، گفت: به عنوان مثال می توان اذعان کرد وجود کیلومترها تونل در زیر غزه نشان از ظرفیت بالای اطلاعاتی مقاومت است که توانسته همه امور خود را اجرایی کند، بدون اینکه صهیونیست ها مطلع شوند.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که کشورهای منطقه و حتی فرامنطقه ای نیز با صهیونیست ها همکاری های اطلاعاتی و امنیتی داشتند اما مقاومت پیروز میدان شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383258
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار